
Siemens Pazarlama Müdürü Bahriye Bayraklı, reklam kampanlarında yer verdikleri Ümit-Zeynep Karan çiftinin hedef kitleleri tarafından beğeniyle karşılandığını söylüyor: "Türkiye'de evlerde çoğunlukla aileler yaşar. 'Gelecek evinizde' sloganıyla kendini ifade eden Siemens, ürünleriyle evlerde aile tiplerine uygun kişisel çözümler sunan bir marka. Dolayısıyla reklamlarımızda gerçek hayattan bir çifti kullanarak bu aile duygusunu hissettirmek istedik. Halka yakın bir çift aracılığıyla, Siemens'in ulaşılması zor bir marka olmadığını da göstermek istedik. Karan çifti, bu mesajı en doğru şekilde iletti. Kampanya hedef kitlemiz tarafından da beğeniyle karşılandı ve satış rakamlarımızı artırdı."
kaynak:
http://www.sabah.com.tr/gny/haber,D46841377D3A498888AE272F0A69DEE7.html
No comments:
Post a Comment